29 Nisan 2009 Çarşamba

Daha da....

Bizler birbiriyle yarışmayı çok severiz.Özellikle komşular, kardeşler yada akrabalar içinde birbirini çekememezlik vardır.Bir bisiklet alınsa çocuklara hemen diğeri de alır.Hemde daha iyisini.Yada bir anı anlatılırken diğeri ben daha güzel yere gittim diye damlar.Bunun gibi bir olayı geçen yaşadım.Arkadaş dedi ya kaza yapmıştım işte arabayı haşat ettim, diğeri hemen atladı: oda birşey mi ben 2 takla attım.

Ya bununla ne sidik yarıştırıyorsun yapma işte.Sonra arkadaşlar arasında yem attım..Of of of...Ne malzemeler çıktı ya.Biz meğerse bir birimizle sidik yarştırmaya ne meraklıymışım.Nasıl bir iş bu çözemedim ya..Geyiklere bak;

-Baba ben geçen gün hasta oldum
+oda birşey mi ben var ya 3 gün yoğun bakımda yattım.

-ya geçen ameliyatta diğer dünyaya gittim, gelim
+ben diğer dünyaya gittim 10 gün sonra geldim.Otelde ağırladılar beni.

-ben uçaktan korkuyorum
+sen ne diyorsun ya ben uçağa bindimi komaya giriyorum.

- ya 4 sene önce kolumu 2 yerden kırmıştım
+ sorma küçükken 5 yerden kırmıştım...

Bu uzayıp gider.Bir insan bunu neden yapar ya ?? Hadi iyi birşeyde artistik yaparsın yada yaptığını sanarsın kimse sallamaz halbuki ama bunda neden yapıyorsun ? Ne geçecek eline.Tamam sen en kral komaya girdin, en güzel kazayı yaptın, 10 gün diğer dünyada 9 yıldızlı otelde kaldın.Ne geçti eline ??? Yapma bunları işte, yapmayın...Benim ortamımda hiç yapmayın geyiğe bağlarım işi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder